Dagens look: Mjukt i gult

Jag gillar makeuper som är mjuka i färgerna och applicerade hela vägen upp till brynet, det blir lite coolt och annorlunda. Här har jag använt en gul och en grön ögonskugga från paletten Colour Bomb från Viva la Diva som jag skrev om här i bloggen igår. På vattenlinjen har jag Linda Hallbergs penna "Ory" som jag tagit en tops och duttat med efteråt för att få en lite skitigare känsla. Perfekt är ofta ganska tråkigt, skitigt är roligare. Åtminstone om du frågar mig.
 
På läpparna har jag pennorna Stone och Soar från MAC med ett gloss ovanpå.
 
Makeuper | Gul sminkning, Gul ögonskugga, Linda Hallberg Cosmetics, MAC, Makeup, Sminkblogg, Viva la Diva, sminkningar | |
#1 - - BexBeauty - Cruelty free och vegansk makeupartist:

Otroligt snygg läppfärg!!

Svar: Tack! Jag gillar den också :)
Frida Skoglund

Upp