KIKO Daily Protection BB Cream

Något det pratas mycket om är porer. Hur du får dem att synas mindre, hur du får dem att "stängas" (det går ej, så du kan sluta shoppa hudvårdsprodukter som påstår det) och bla bla. Jag har själv varit besatt av mina porer, framför allt på näsan där de är extra framträdande. Sedan började jag gilla dem istället, de ger textur i huden och jag har inget intresse i att försöka dölja dem, däremot försöker jag hålla dem rena men that's it.
 
Nog om det, inlägget skulle egentligen handla om en BB Cream från KIKO som jag köpte i Italien. Jag provade den när jag kom tillbaka till hotellet och sprang och köpte en till tub dagen efter, det säger väl en del? Den är täckande utan att kännas tung, återfuktande utan att bli oljig och är enkel att applicera. Det enda negativa är att den är ganska kraftigt parfymerad, men det kan jag väl leva med. Good stuff!
 
Jag har använt:
KIKO BB Cream "01"
KIKO Radience Powder
NARS Blush "Orgasm"
Clinique Chubby stick highlight
MAC eyeshadow "Woodwinked"
KIKO Long Eyes Mascara
MAC Lip Pencil "Brick"
Makeuper | |
Upp