Murriga kinder

För ett tag sedan skrev jag om mina rosa favvorouge, och idag har jag plockat fram mina murriga godingar som passar året om men är extra snygga så här års.
 
IsaDora 66 Bare Berry, NYX Cinnamon
 
Bare Berry från IsaDora må se tråkig ut, men det är också den som gör sig snyggast på kinderna av dessa fyra. En varm brunrosa som blir rödbrun på kinderna, otroligt fin! Jag bär den här. Är du lite mer vågad är Cinnamon från NYX värd att kolla in.
 
Sleek Pomegranate, Youngblood Temptress

Åh, jag är så ledsen att säga detta men det verkar som Pomegranate från Sleek har utgått från deras hemsida, så om du äger den eller lyckas få tag på den kan du vara lycklig. Vinröd med skimmer och ljuvlig på alla hudtoner. Om du vill ha något liknande är Temptress från Youngblood också fin, men kallare och mindre skimrig.
 
Recensioner | Höst, IsaDora, NYX, Rouge, Sleek, Youngblood | |
Upp