Clinique Take the day off Cleansing balm

Ahh, underbara rengöringsbalsam. Jag njuter verkligen av att använda dem, både som sminkborttagning, allmän rengöring och för att skämma bort ansiktet med en massage. Ett av de mest populära på marknaden tänkte jag prata om idag, nämligen Cliniques Take The Day off cleansing Balm.
 
Typ av rengöring:
Balsam
 
Passar:
Alla hudtyper
 
Passar inte:
Dig som vill ha ett rengöringsbalsam med doft, detta är oparfymerat.
 
Användning:
Ta en mängd stor som en tumfingernagel (typ) och massera över torrt ansikte. Skölj av med vatten eller använd en varm fuktad handduk för att avlägsna den, jag gör det sistnämnda.
 
Det bästa:
Stor burk som räcker länge. Otroligt mild samtidigt som den dödar all makeup och spf snabbare än jag hinner blinka. En av mina absoluta favoritrengöringar (något som kanske syns på bilderna, burken är helt tom)
 
Det sämsta:
Jag hade önskat en medföljande spatel, förutom det finns det inget att klaga på. Har du testat den?
 
Pris:
305 kr/125 ml
 
Hudvård, Recensioner | Clinique, Hudvård Clinique, Rengöring, Rengöringsbalsam, Sminkborttagning | |
Upp