Dagens look: Daring


Under augusti månad kan det ha varit så att jag shoppade så pass mycket att min sambo fick säga åt mig, så illa brukar det inte vara. När jag säger shoppar syftar jag givetvis på skönhet, allt annat är ju meh. Linda Hallbergs eget märke lanserades under perioden då jag mådde riktigt dåligt psykiskt, så jag har inte hängt med särskilt mycket vad gäller hennes produktlanseringar. När jag fick upp ögonen för makeup igen var hennes märke ett av de första jag spanade in eftersom Linda är otroligt duktig och även väldigt, väldigt trevlig privat. precis en sådan person jag gärna stöttar och säger "shut up and take my money" till.
 
Core Crayon Daring är en skarp men förvånansvärt lättburen lila nyans som är grym på läpparna. Jag gjorde en klassisk 90-talssotning men gjorde hela looken lite mer modern med den roliga läppen.
Makeuper | |
Upp