IsaDora Black Magic Nails

November är snart här och med mörkret som faller över oss blir många av oss sugna på svarta naglar. IsaDora lanserar en kollektion nagellack med sex olika utföranden av just svart, och många av dem har vi sett i tidigare kollektioner. Min personliga favorit är Black Galaxy som lanserades för första gången 2011 och jag minns att jag ångrade mig bittert att jag bara köpte en flaska då det var limited edition.
 
Det är så fantastiskt snyggt, kika på bilderna nedan:
 
IsaDora Black Galaxy
 
Black Galaxy har en svart bas med massor av prismatiskt glitter. Det täcker helt med två lager, formulan är i det tjockare laget. Utan överlack blir det lite skrovligt och halvmatt, jag tycker det är som snyggast med ett generöst lager topplack ovanpå för att få fram glansen. Visst är det magiskt?
 
Black Magic Nails finns i butikerna nu och lacken kostar 79 kronor styck.
 
Naglar, Nyheter | Black Galaxy, IsaDora, Nagellack, Skönhetsblogg, Sminkblogg, Svarta naglar | |
Upp