Viva la Diva Colour Bomb Eyeshadow collection

Förr i tiden tyckte jag att det absolut roligaste att skriva om var färgglada paletter. Inspirationen bara regnade över mig då, så därför ska vi idag ta en titt på en av de senaste paletterna med ögonskuggor från svenska och veganska Viva la Diva!
 
Viva la Divas kollektion för hösten och vintern består av två skuggpaletter, den ena heter Colour Bomb och har färgglada nyanser i både matt och skimrig formula. Paletten kommer i en liten, kompakt förpackning med rosa sammetsöverdrag.
 
För 7-8 år sedan tyckte jag att Viva la divas produkter var ganska tråkiga och barnsliga med halvdan kvalité, men det fick jag äta upp när de lanserade Metal Eyeshadows för ungefär fem år sedan. Sen dess har de legat i framkant både vad gäller trender och produktkvalité. Priserna har däremot fortsatt vara mycket plånboksvänliga, woop!
 
Samtliga nyanser i närbild
 
Paletten kostar 169 kronor. Vill du se swatches? (hur ögonskuggorna beter sig på huden) Kommentera inlägget!
 
Nyheter | Färgglada ögonskuggor, Sminkblogg, Vegansmink, Viva la Diva, Ögonskuggspalett | |
#1 - - Zarah:

Kul att du är tillbaka! Följde din förra blogg slaviskt för alla recensioner och roliga looks!

Svar: Vad roligt! <3 välkommen tillbaka hit :)
Frida Skoglund

#2 - - Amandahans:

Åh vilken färgklick! Jag måste köpa mig lite mer färgglada paletter, känns som att jag bara samlar på mig neutrala och lila färger, haha.

Svar: Det är ju lätt hänt, jag vet inte hur många i princip identiska läppstift jag köpt genom åren, haha. Man får ju sina favoriter!
Frida Skoglund

Upp