Pixi Glow Mist

Jag brukar gilla att göra min research när jag ska shoppa beauty. Läsa många recensioner, gå igenom ingredienslistor och vara allmänt nördig. Jag är med andra ord vad man kan kalla en "kritisk konsument" som inte bara köper utan gärna tar reda på fakta innan. Men när Caroline Hirons pratade om Pixi Glow Mist i en av sina videor på Youtube sprang jag till närmaste H&M och köpte flaskan direkt. Utan research. Ibland blir man bara övertygad direkt, eller hur?
 
Pixi är bland annat kända för sin Glow Tonic (som jag också älskar) och så fort jag ser ordet "glow" blir jag genast intresserad. Jag använder Glow Mist när jag vill ha ett naturligt glow och se fräsch ut, vilket är cirka hela tiden. Allra bäst är den faktiskt när jag sminkat mig och känner mig lite för pudrig då misten ger omedelbar lyster. Jag använder den alltid innan jag tar mina porträttbilder på mina makeuper då jag får det där "lilla extra". Typiskt bra produkt att använda när man är lite trött (bakis) också och vill lura omgivningen lite.
 
 
Hudvård | |
Upp